Sunday, September 4, 2016

Porodica lambeta iz gajdobre , lambada






+

Zoran Lambeta iz Gajdobre 2011. godine je ubrao na svojoj njivi 15 tona Kukuruza u zrnu, sejao je novosadske hibride. Su i njegov marmocchio Goran Imaju Lepo uređeno IMANJE, funkcioni koje & Scaron; e Kao neki vid zadruge, Ger pružaju i usluge ostalim poljoprivrednicima. Posetili smo njihovu njivu na kojoj je posejana p & Scaron; Enica i koja Vec Sada obećava asta od 7 tona. - P & Scaron; Enica je u posejana agrotehničkom rok. Prvo smo izvr & Scaron; ili analizu zemlji & Scaron; ta, pa smo zatim razbacili mineralno đubrivo. Nismo orali nego smo radili gruberom. Posejali smo na Vreme, ispo & Scaron; tovali smo sklop preporučen za Ovu godinu i za datu Sortu, znači Rec stručnjaka. Zatim smo posejali, povaljali kembridž valjkom, izvr & Scaron; ili UFFT analizu ZA prehranu. Prica ZA & bdquo; Znanje na Poklon & ldquo; Zoran Lambeta Iz Gajdobre. Gospodine Lambeta kakvom se nadate rodu? - Nadamo se dobrom rodu od 8 i Vi & Scaron; e tona. Da Li Vi Gospodine Lambeta projektujete pre nego & Scaron; a počnete bilo koju setvu? - Pa sigurno. Znate i sami da Kod uzorkovanja zemlji & Scaron; ta dobijemo i preporuke shodno zemlji & Scaron; Tu i usevu Koji hoćemo da sejemo i rodu Koji hoćemo da projektujemo. Na tom formularu iMate Kolone. Ako hoćete asta Kukuruza 7 tona, onda iMate preporuku Neke količine đubriva. Ako hoćete 8 ili 10 tona onda SE, shodno tomo povećava i količina đubriva. Mi svake projektujemo godine. Konkretno kod Kukuruza prinos se projektuje u jesen pre oranja. Znači analizom zemlji & Scaron; ta i adekvatnim me & Scaron razbacivanjem; đubriva ovitog. Kakav asta očekujete za Ovu 2013. godinu? - Sve & Scaron; Bude Preko 10 tona, Ger klima se promenila, uslovi gajenja su se promenili, mi Cemo Biti zadovoljni. Mi Idemo na prinose Preko 10 tona. Međutim moram NE & Scaron; a da napomenem, UFFT Rec stručnjaka. Pro & Scaron; le godine SMO poslu & Scaron; Ali REC stručnjaka, pa smo i & Scaron; li u malo ređu setvui postigli smo UFFT rezultate Preko I 7 tona. Ho ove Godine Cemo ići na sklop ređi. Da li Vas Lambete slede VA & Scaron; e Kom & Scaron; Ije? Da Li je UOP & Scaron; te porastao hektarski prinos u Ataru Gajdobra? - Jeste porastao je. Oni gledaju & Scaron; ta mi radimo i videli do da mi postižemo vrhunske prinose i slede nas i sve je treba Kako. Mi smo nabavili Dosta đubriva i za nas i ZA kooperaciju. Ljudi razbacuju đubrivo, Ger su videli da bez agrotehnike NEMA ni prinosa. Spremili smo isključivo novosadske sorte i hibride od 40 FAO, Sorte 40, grupa 500, 600, 700 grupa zrenja. Zavisi ko skida u zrnu ko skida ZA čardake. Ne zaostaju ni & Scaron; ta za stranim hibridima. Mi vec desetak Godina sejemo isključivo novosadske hibridei mi smo prezadovoljni i sejaćemo ih i dalje dok budu davali ovakav asta. Ispričao je za & bdquo; Znanje na Poklon & ldquo; Goran Lambet. Novinar: Zaharije Trnavčević Komentara (0)




No comments:

Post a Comment